21 Temmuz 2012 Cumartesi

Taha Kavak ile benim aramdaki farklar


Taha Kavak süper bir insandır,ben o kadar değilim
Taha Kavak yolda Martin Scorsese' yi görse "gelmez bir daha Taksi Dırayvır gibisi" derdi
ben Martin Scorsese' yi papyonlu görsem gülmekten kırılırdım
Taha Kavak asla yalan söylemez,ben dayak yerken hiç ağlamadım
ben dayak yerken çok ağladım çünkü gençliğim
gırtlağından hırıltılar çıkarırken nasıl terliyordu, görmeliydiniz

Taha Kavak Azrail' i yolda görse tanırdı
ben Azrail' i gençliğimin yanında görsem ona bir çift lafım olurdu
derdim ki şimdi yani af edersin ama o sıktığın gençliğimin gırtlağı

Taha Kavak olsa ona bunları söylesem o bana gülümserdi
o bana gülümserdi ben ona derdim ki, "anam babam ben de isterim yüzümde güller açsın,
fakat şu koca yumru boğazımı düğümlüyor, bir şeyler yapamaz mıyız?"

Taha Kavak orada olsaydı gençliğimin elini tutardı ve derdi ki "oğlum bu ne hacet!"
ben orada olsaydım gençliğimin elini tutardım ve derdim ki "gençliğim ölmesen..."

Ben oradaydım gençliğimin elini tuttum ve dedim ki "Gençliğim seni ben öldürürüm’"
gençliğim döndü bana bir baktı o bakışı görmeliydiniz

Taha Kavak o bakışı görseydi merhametten ağlardı
ben o bakışı gördüm nefretten çıldıracaktım ama gençliğim elini çekti

ne tuhaf, gençlikler ölürken bile sahiplerinin

gençlikler ölürken bile sahiplerinin gururundan eser bırakmıyor ne tuhaf…

Taha Kavak çok şanslı bir insan
gençliği öldüğünde o kocaman bir adamdı
benim gençliğim öldüğünde ben küçücüktüm
zaten şanslı birisi de değilimdir;şarkılarım iş yapmaz

gençliğim çoktan öldü bu çayı o ısmarlamış olamaz!

olamaz dedim gençliğim nefes alıp vermeye devam edince
verse de ben almam onu, içim ferahlamaz, siz de görseniz
gençliğim tutsa elimden birlikte geçsek çölü
nasıl olsa gençliğimde ölü ben de ölü


                                                                                23 Ekim 2010 - 14:03

Hiç yorum yok: